today sunday

Hm.. haha ja imorse så vaknade jag ju hemma hos Amini & Monir. Amini var ej där, för han hade åkt iväg för o dömma en match, men jag och Monir gick upp gjorde frukost/lunch o sådär, sen kom Amini hem o vi chillade bara en stund tills min buss gick hem o sådär.

Sen kom Elina o hennes mami till oss, o vi skulle åka o kolla på hus i väsby med dom. Sen senare åkte jag och solade och mötte Simona en stund på kvällen. Sen åkte hem o bara tog de lugnt o nu ska jag väl sova..
goood night :) 

Vi var förbi donken också..  happy meal o grejer haha cool kartong :)

Kommentarer
Postat av: Cookiiie

sv: Lycka till! :*

2012-05-07 @ 19:51:11
URL: http://cookiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0