Lördags

Igår lördag, så hade jag först fotbolls match, gick tyvär inte så bra.. vi förlorade men tycker annars att det gick rätt bra för mig iallafall. Efter den, så åkte hem, duschade, fixade mig och var hemma ett tag och sen på kvällen åkte hem till Sofie där två av hennes tjejkompisar (Amanda & Johanna) + Ricardo också var. Sen taggade Ricardo o Amini, Monir och Hossam kom hem till henne också. Så vi var bara där hela kvällen och chillade, och Yvonne & Paula kom också. Haha sen gjorde Yvonne två kladdkakor som vi åt o sen tog vi bussen runt halv tre till Väsby så sov jag hemma hos Amini o Monir :)  


Kommentarer
Postat av: cherie's välgörenhets blogg

mums! :)

2012-05-07 @ 19:35:50
URL: http://www.cherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0