VALBORG

Heeeeej bloggen!!! vet att det var typ förra året jag skrev sist men nu ska jag väl försöka börja blogga igen :)

Kan berätta vad jag gjorde igår , eftersom att igår var det ju valborg! Först klev jag upp typ halv nio på morgonen för att duscha o fixa mig o sedan ta tåget 10.20 till Uppsala! När vi var i uppsala var vi vid Ekonomi parken o chilla hela dagen, sen åkte jag med några hem till George chloes kille , i märsta, grillade lite o sen senare gick till tivolit ca en timme bara och sen vidare hem, så var hemma runt kavrt i ett och Elina sov hos mig. 

Jag hade en bra valborg förutom att jag hade sjukt ont i huvudet hela  kvällen och spydde när jag kom hem.. typ för hade ätit o hade sjukt ont i huvudet o lite sådär o åkte ändå en karusell så började på skit illa efter det ända tills jag kom hem.. brukar annars aldrig må illa av karuseller eller nåt :) Hoppas ni andra också hade en bra valborg, puss!



















Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad heter den där killen i jeans byxor och svart jacka som står bredvid han i vit skjorta (5te bilden nerifrån) han är söt :)

2012-05-08 @ 10:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0