de senaste dagarna

Har ej bloggat på de senaste dagarna för har inte haft tid, efter skolan har jag varit ute i det fiiiina vädret och sen plugggat massa..
I förrgår så såå efter skolan var jag nog med Jille & Sofia, såvi chilla hos mig rökte vp o sådär och sen tagga dom o jag pluggade o mami o papi hjälpte mig.. plugga till elva på kvällen!! sen sov jag..
Igår så mötte jag först alex sen mötte vi Sofia o så mötte jag min mami så gick hon o jag o åt i Tiger och sen hem o pluggade t svenska prov.. sen kom Sofis t mig o hjälpte mig massa också och så sov hon hos mig, myys. Så hade ju svenska provet today och det gick faktiskt jättebra!!
JAJA BILDER FRÅN DE SENASTE DAGARNA!! (:
Har ej bloggat på de senaste dagarna för har inte haft tid, efter skolan har jag varit ute i det fiiiina vädret och sen plugggat massa..
I förrgår så såå efter skolan var jag nog med Jille & Sofia, såvi chilla hos mig rökte vp o sådär och sen tagga dom o jag pluggade o mami o papi hjälpte mig.. plugga till elva på kvällen!! sen sov jag..

Igår så mötte jag först alex sen mötte vi Sofia o så mötte jag min mami så gick hon o jag o åt i Tiger och sen hem o pluggade t svenska prov.. sen kom Sofis t mig o hjälpte mig massa också och så sov hon hos mig, myys. Så hade ju svenska provet today och det gick faktiskt jättebra!!

JAJA BILDER FRÅN DE SENASTE DAGARNA!! (:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0