tisdagkväll/onsdag spyynattt !

Igår tisdag när v i va i kista på kvällen började jag må dåligt, ont i magen och så. Sen när vi vänta bussen och sånt mådde jag illa , och kändes som jag skulle spy. Sen när jag brenda och simona kom till väsby station började jag spy maaassa. Usssch ! Skulle sova hos brenda igentligen men fick ringa och väcka mamma vid tolv typ så hon fick komma och hämta mig i väsby station. Kom hem, satte mig vid datan och så, spydde igen vid 2 tiden och sen vid 5 tiden på natten igen. Kunde inte sova, väckte mami som gav mig tablett så jag kunde somna.

Vaknde runt 12 på onsdagen (idag) dåra. Gick upp, gick och la mig i soffan. Satte på datan och suttit i soffam bara heeela dagen med datan, snackar i lur ett tag med milad & kollat på film. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0