Ta inte kärleken för givet, för snabbare än du tror kan allting bli rivet.

Ikväll var vi i stan jag brenda mandu chloe felicia imad pontus och en annan kille fett snäll haha men vene glömmer alltid hans namn :( Aja, vi kollade bio i stan. Kollade på "I'm number four" den va bra! vi hade det självklart kul i sallongen .. haha nej men jag och brenda satt som klister på varandra en stund i filmen, va fett läskig. Haha , skrek lite , hahah eller JAG skrek lite brenda skrek lite meeer än det.. haha sen när vi va påväg ut vi alla tog 3D glas ögon , sen vi lekte dom i filmen, hahah...

Jaja, sen tog alla tåget hem vid tio i tolv typ. Träffade Butte Alex & George på tåget också. Sen bästa mami hämtade mig i stationen så kom jag hem runt halv ett & nu måååste jag verkligen sova för ska upp imorgon fett tidigt för klockan 9 så har jag domar utbildning .. shit +att man ska ju ställa fram klockan en timme nu också, så betyder att jag får sova en timme mindre , aso shit redan skittrött .. godnattt !

hahah typ såhär kunde vi göra när vi satte på oss våra 3d glasögon, haha sen vi "kunde göra" så folket flög båkot o grejer , de ni.. ;) hahah svär skitmobbade. Kolla filmen så kanske ni förstår bättre vad jag menar, heh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0