söndag måndag & tisdags

söndags åkte jag till brenda , sen vi gick ut och så. Träffade Dilan Moneer Esme och så i stan. Brendas lillebror eric kom också med sina kompisar, vi åkte kista på kvälllen. Sen hem o så till brenda där jag sov. 

På månsdagen gjorde vi inte speciellt mycket vaknade sent, satt och spelade hos brenda med David & Eric haha. Sen centrum sen hem till mgi och sen till sture , sen träffa vi simona en stund på kvällen. Sen sov brenda hos mig.

tisdag morgonen gick vi upp vid åtta typ för att åka till station och sen till märsta där vi spelade fotboll med typ Allan Hemn Shahin Robert David Johan Ramil o dom.. Vi va med i någon cup bara de behövde tjejer med , haha så jag o brenda va med. Träffade Coco George o några andra där också. Sen efter det taggade jag brenda johan hemn shahin & ramil hem till mig, chilla bara o så. Sen mötte vi simona i station och åkte till kista. Träffade massa som vi var med där, chiiiiill baaara !

haha skitsöta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0