s l u s s e n

Sitter på mamis jobb just nu i stan, slussen & kollar ut över fin utsikt. Haha, aja skulle följa med mamma hit för vi ska snart ut och äta och sen direkt härifrån till KS (Karolinska) på återbesök. Men idag tror och hoppas jag dom bara ska kolla faktiskt. För har blivit mycket bättre ju, eftersom dom spräckte den lite och jag fått tagit tabletter. Så kan faktiskt äta nu, öppna munnen och prata och så tyydligt. Lite ont i käken och litelite i halsen fortfarande bara. Skönt.

Sen efter vi vart på återbesök där i ks , så ska vi bara hem. Kolla film och så säkert, och plugga väl.. -.-

haha hittade gamla bilder från när Chaplin var valp, runt 4 år sen. Jag & chaplin ligger och sover i soffan, haha ska nog hem och göra en repris ;) Haha visst va han så söt min lillkille.. kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0