k a r o l i n s k a



Igårkväll runt åtta åkte ju jag och mami in till karolinska. Kom hem halv ett på natten. Hade så sjukt ont i halsen o käken ju. Fick komma in rätt tidigt , dom tog lite blodprover och sånt. Sen satte dom en tun "slang" vid armen så jag fick dropp igenom. Så fick jag en liten säng som jag fick ligga i och vänta och sånt i medans i nästan tre timmar ?! Fast sov lite och så, men fett synd om mami som fick sitta brevid på stol bara.

Aja sen äntligen ropade dom upp mig och fick gå iväg och sätta mig i ett rum där det var två andra som nu skulle kolla i halsen. Först sprutade hon en bedövnings spray i halsen på mig, som bedvade lite grann iallafall. Sen stack hon massa med en lång nål i halsen på den bölden så det typ rinner ur var. Det gör skit ont och är jääätte obehagligt.  Så har man en liten påse som man sitter och spottar blod & var i. Skit äckligt. Sen brukar (men dom behövde inte det igår) dom ta en smal liten kniv som dom skär i bölden så det ska kunna rinna ut var.

Fast igår fick jag sån där lång vit tröja ner t fötterna typ. Haha såg ut som en gamling typ.
Fast den va fett skön faktiskt :)

bilder från förra gången (runt ett år sen) jag va i karolinska för samma sak. Fast då var det lite värre. Då fick jag skära lite sådär i halsen och så & komma dit flera dagar för att dom skulle kolla o sticka och hålla på i min hals. Eftersom att jag haft det rätt mycket så blir det nog så att jag ska ta bort halsmandlarna. Om några veckor typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0