h e l g e n

I fredags hade jag först prao sen på kvällen tagga jag hem till Brenda och var hos henne en stund med Simona & Brenda. Sen gick vi till station mötte Poria Malkolm och Dilan. Sen taggade Simona hem och Dilan hem , och jag och Brenda var bara med Poria & Malkolm.
I lördags var jag i stationen lite med Brenda Esme & Simona , haha vid 10 på morgonen. Sen åkte jag hem , va hemma, åkte till sture. Sen på kvällen var jag Simona Chloe & Brenda i stan, haha vi gjorde typ ingenting aso , haha vi garva , vi tjaffsa , vi va i donken, vi va i bk, vi va utanför den där festen, vi försökte springa in i festen typ, haha.. Juste de var rött läskig dag faktiskt , massa grejer som vi hade snackat om hände o skit. Aja men sov Chloe hos mig på kvällen iallafall. 

söndags chillade Chloe & jag hos mig först bara , sen pkte vi till sigma en liten stund för o träffa Jazzle & Brenda. Sen åkte jag hem, och sen hade jag träning vid typ sex till åtta. Skönt de va och träna! förutom att jag va fett trött , har inte sovit så mycket den här helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0