Don't fall for someone who can't catch you.

Va i karolinska och så idag, inte ens en timme tror jag. Aja, dom gjorde bara en koll och så fick vi fylla i lite papper för jag ska operara bort halsmandlarna och några veckor. Efter det tog jag bussen och sen tåget hem, för mamma åkte tillbaka till jobbet. Träffade på Mattias Melki på tåget så hade sälskap med han ändå hem, vi bor ju nära varamdra. Länge sen man såg han :)

Aja , sen har bara varit hemma. Sofia kom så åkte vi till konfirmationen sen. Har bara suttit vid mami och papi hela kvällen typ, dom kollat tv , snackat med mig , och jag suttit vid datan typ, kollat efter filmer o så.. Ska börja kolla film nu sen sova , godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Har också opererat bort halsmandlarna. Har du några frågor eller nåt så äre bara att fråga, haha. Puss

2011-03-31 @ 18:44:48
URL: http://unbroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0