I'm back :D

Vet har inte skrivit på skiiiiitlänge .. jaja, men kan ju säga & visa lite bilder nu av vad som hänt då :)
Aja, hm har opererat bort halsmandlarna tex, så var hemma i fleeera dagar och hade så jävla ont. Operationen gick bra och de, men faaan vad ont det gjorde i en vecka. Kunde nte äta lr nåt, och gjorde oftast bara ont när jag drack vatten o så också, men nu var det typ en månad sen , så nu kan jag äta normalt o så, skitskönt ;)


Har haft skolavslutning också! Hade på mig mjukisar o tröja & osminkad, haha skiiitskönt ju. På kvällen efter skolavslutningen och det var jag ute med Chloe Sandra Sonja (från Ulriksdal) Butte Alex Aleeco Malek Aldin & George , tror nte de var någon mer. Vi var i väsby bara , ute o så sen sov jag & sonja hos Chloe. & bilden under är efter niornas bal, kom chloe m limmon haha, sen han skjussa först hem dom och sen oss. 

Har haft cup också i Huddiksvall från fredagen till söndagen, vi vann b-finalen. Gick skitbra för mig, avgjorde i semin & finalen faktiskt.

Tagti konfirmationen har jag också gjort :)


Efter konfirmationen i kyrkan åkte alla hem, familjen o släkten typ, åt massa gott och fick presenter, myysig dag :) & sen på kvällen åkte och träffade isse en stund..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0