HEJDÅ SVERIGE !

Nu om bara typ en kvart, så ska vi åka till Arlanda & sen går planet vid fem tror jag. Aja ni får ha det så bäst här i Sverige så ska jag väl ha det bäst i Turkiet också. Kommer inte ha min data lr så med mig med internet, men kommer väl gå t internet café så det nog luuugnt :)

Juste & idag kommer min saknade Tara hem från Kurdistan, några timmar efter jag åkt , seriööst?!?! Hon vart borta i tre veckor och när hon väl kommer hem så har jag preeecis åkt -.- asoo ååh så typiskt :((( 
Aja, kärlek till er mina fina vänner, kommer sakna er massor men vi ses snart - ni vet vilka ni är ♥

Åker såhär -vanliga svarta tights, vitt linne, adidas tröja & osminkd :)

Kommentarer
Postat av: Chloe

Snygg blogg josefin! ;)

Lust med ett länkbyte kanske? :) <3

2011-08-05 @ 11:48:20
URL: http://laloyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0