hoorbuss - läs tjock text

Skulle åka till bk snabbt , så när jag skulle gå till bussen kunde jag ju välja att ta 33an vid sundsborg eller 24an vid carlslund. Jag tänkte att 24an kommer säkert vara försenad mycket så jag gick bort till sundsborg när klockan var 17.50 , så jag var där vid hel och bussen skulle gå 18.03. Jag satt och väntade i fucking tjugo minuter i den här kylan och äntligen kom bussen. Jag gick på bussen och när den kommer ner till rondellen så är det kaos bland bilarna så var tvungen att hoppa av vid lilla ica (rimi) och gå därifrån till BK så var där vid typ 18.40. Näär jag är sjuk också ?! säkert gud som straffa mig för jag gick ut när jag är sjuk. Frös skit mycket när jag var där inne också, satt med två jackor. Det var jag, Brenda Eric Jazzle och deras småsyskon. Dom åt, jag åt inget. Bara chili cheese såklart.

Sen hämta mami o papi mig dära, ärligt hade aaaldrig pallat tagit bussen hem aso. Vi åkte till lidl och handlade , kom hem för ett tag sen. Sitter i soffan och bara fryser ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0