Helgen


I fredags var hemma på dagen, sen åkte på någon klass sak i fresta skolan, vår klasss hade fixat nå disco t småbarnen o så typ. Grejen började klockan sex och slutade vid tio + att man skulle städa efter. Men fick åka med papi därifrån vid åtta istället , för han sa att jag hade ju vart sjuk o så, haha så jag slapp va där hela tiden, han ville att jag skulle hem o äta med dom också. Aja, sen efter den åker hem till elin där massa folk är , är där ett tag tills alla taggar. Då jag & chloe åker hem till henne , så sov jag där.

I lördags gjorde nte speciellt mycket, var med Chloe Sonja & sonjas kompis i stan och så , hemma hos sonja också. Chloe och jag sov hos mig sen.

Idag söndag var först på konfirmationssak imorse, chloe åkte med på morgonen. Vi mötte Sofia också ju. Vi åkte till en kyrka i karlberg på gudstjänst typ. Sen efter den mötte vi Jille o så, sen åkte vi alla hem till mig & kolla film oså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0