godmorgon

God morgon! Vaknade för en liten stund sen, bara legat kvar i sängen, orkar ine gå upp. Igår låg jag i soffan heeela kvällen , ända gången jag reste mig upp var när jag skulle gå äta , och gå och lägga mig. Rädd att jag kanske får lunginflamation eller nåt eftersom har ont i bröstet/Lungorna typ, spec när jag hostar. Hade 38,5 i feber igår också & hade jätte ont i kroppen & huvudet.

. Frööös sjuuukt mycket igår , låg med mjukisar tjocktröja , tofflor, två täcken i soffanoch frös ändå massa, Men tog tablett sen, så då senare började jag svettas massa.

jag just nu , ligger i gäst rummet på nedetvåningen ist för mitt rum. Orkade inte gå upp igår och mami bäddade här, så jag kan ropa på dom också om det är något. Har ont i huvudet nu , fryser o svettas typ och lite ont i bröstet o så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0