Förlita dig inte för mycket på någon i denna värld. Även din skugga lämnar dig när du befinner dig i mörkret.

Hej! måste ju börja skriva lite så börjar väl från idag, kanske lägger in lite bilder från sommaren sen..
Idag är de söndag ju och i fredags så hade jag dansträning i kultur och det kom två tjejer som lärde oss någon dans, det gick väl sådär. Sen var vi kvar där lite bara med flera och sen gick hem till tara där jag sov. Igår lördag så var jag med Chloe & Simona, vi var i kista, åt och kollade i affärer. Sen gick simona hem när vi kom till väsby och jag och Chloe gick hem till hennes mormor och sen till henne där jag sov :) 

I tisdags så var det ju lucia. Jag & tara var med i lucia tåget i skolan, haha vi är de längst åt vänster fast man ser inte tara så bra. Elin var lucia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0