USA/CALIFORNIA/LOS ANGELES

Idag, eller bara om några timmar dåra åker jag till USA. Åker dit med konfirmationen. Dom första nätterna kommer vi bo på Dream Center där vi kommer hjälpa folk och så typ. Sen dom sista nätterna kommer vi bo hotell och så. Gå till Hollywood typ, få shoppa lite, åka runt och kolla och sånt. Är skitnervös , lite rädd , längtar dit, hm.. blandade känslor. Kommer sakna alla sjukt mycket! Smsa eller ring mig inte, blir skitdyrt tyvär.. Kommer nog få gå till något internet café tror jag, så jag akn gå in i facebook och ska försöka uppdatera något inlägg då, sen blir det ju bilder och sånt när jag kommit hem. Kommer hem onsdag nästa vecka föresten, blir alltså borta 9dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0