söndag

Vaknade och så imorse ju. Gick upp åt lite, chilla bara och så. Sen åkte jag & mami ner till centrum köpte lite små grejer inför usa och lite annat, eftersom jag åker imorn?!? Vi fikade/åt i Waynes Coffé, myys. Sen åkte vi förbi morfar för har fått låna hans kamera till usa för min systemkamera har typ gått sönder -.-

Sen åkte hem, packat massa och sen åkte till Brenda va med henne en stund, vi mötte Jazzle & Roselynn en stund sen kom mami och hämtade mig. Åkte förbi Chloe snabbt, sa hejdå oså, svårtsvårt.. sen åkte hem och åt.



Är förskyld och hostar och slemmig i halsen o skit.. så fick köpa lite botemedel för det!


Fick ett läppglans med snyggaste locket, av Brenda idag. Fett gullig ju :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0