ALLT I ETT

Nu kör vi allt som hänt den senaste tiden i ett o samma inlägg, eftersom det har vart dålig uppdatering!

På lördagen förra helgen typ, var jag sanna chloe sandra & danni på någon fest i alvik. De var 16års gräns och dom var skithårda på legg. Men tillslut fick vi komma in, vi sa vi kände alex (nån kille som tydligen gjort festen) o skit , haha så vi kom in iallafall. Sämsta musiken -.- typ nå techno , electro mucik jag vene vad aso. Massa emo´sar o så.. ja fast inte är det väl nå fel på dom. Aja , sen sov jag hod Chlore då också.


Den här helgen nyss i fredags va i stan med Chloe först. Vi träffade Nina & Nicki åt och så. Sen träffade vi Brenda & Simona , chilla bara sen tagga jag hem. På lördagen, va domare t småbarn i bipen :P Det var ronja cup, 15 minuters matcher , 50:- per match. Dömde 3 matcher så fick 150:- , extracash alltid bra. Var dom första matcherna jag döt, va skitnervös haha. Sen på kvällen träffade chloe o hennes syster, sen sov Sonja & Chloe hos mig. Söndagen var jag med brenda , åt och så i sollentuna. Sen träffade Nico och hans tvp kompisar en liten stund i karlberg, sen åkte hem typ.



Vart i skolan på vardagarna bara. Nu i torsdags var klassen på teknik 8an, för vår klass hade gått vidare i nån grej lalala... aja, det var i uppsala så åkte stor buss från skolan direkt dit. Var där o så, gick väl sådär. Typ "sollentuna skolan", vann iallafall. 



1 april fyllde ju min älskade bästavän Chloe 16 år! På en fredag också, chill. Hon hade tjej middag o så hemma hos henne. Jag & Sanna var där innan och hjälpte lite o så, sen åkte jag iväg med Mona Chloes mami (min extra mami haha) och hämta pizzorna och sånt. Sen var vi massa tjejer hos henne bara , sen på kvällen var jag Sanna Brenda & Chloe i stan på kvällen, kom hem nån gång på natten.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0