the weeek

I måndags var det först skola då , sen var jag med simona chloe o sanna ett tag , sen gick jag hem för hade träning :) i tisdags var jag med chloe, vi åkte t sollentuna åt o så , sen t rinkeby köpte linser (endagslinser 35:-) chloe köpte blå och jag typ ljusbrun. I onsdags igår alltså, åkte jag och chloe till stan och mötte dumle för o köpa the wave biljetter, sen hade jag konfirmation och efter den var jag ute med simona en stund i skitvädret (: och idag torsdag ska jag bara vara hemma, är sjuk. Jääätteförskyld, hostar , ont i bröstet, lite huvudet, hade jätteont i halsen o så .. :( måste bli frisk t helgen!

linserna, blev inte så stor skillnad eftersom d bara var endagslinser

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart i rinkeby köpte ni dom?

2010-11-16 @ 19:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0