fredag / orientering

Hade orientering idag , i snööö , vaknade pp kolla ut o det var helt vitt , ååååh ... :'/ jaja , vi hade rientering och vi (jag o sofia) gjorde en bana iallafall i runby sen fick vi gå hem , så vi mötte jille tagga t donken åt och sen hem t mig , mös o kolla film , åt godis o så!

Nu väntar jag på papi ska komma hem för måste sture , sen efter ska jag ut och trtäffa Chloe Vanessa/Sanna & Brenda typ (:

Hahah , för oss d gick helt okej faktiskt förutom att vi tappade bort vår karta så gick ett tag utan karta -.- haa men vi hittade några i vår klass som vi gick med då , sen vi ramla nån gång , jag hade skavsår, tara ringde mig för hon hade gåt vilse själv, jille svimmade typ pga nå grejer, skitsynd .. haha men annars gick d väl bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0