my fredagskväll '

Sitter hemma och gjort hela kvällen , åt inte förns runt tio tiden .. haha men vi äter alltid sent :P fast aknske inte alltid sent menmne .. Iallafall , har bara vvarit hemma hela kvällen , chill faktiskt ..

Hostade förut så jag höll fan på dö , och sen vart d bra en stund efter jag druckit honungste osvv .. och nu när jag hostar lite sådär så gör det så sjukt ont id magen och det , det blir som "träningsärk" från när man hostat så mycket eftersom man spänner så mycket osv, sjukt irreterande och ont i allafall :( kommer väl vakna upp med magrutor imorgonbitti :O ;) haha jaja .. vi får se. Ska snart gå mot sängs :) puss & ktam

hm , vad tror ni ? tror ni jag vaknar upp med sånadär? :O ;)
vi får väl se ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0