l ö r d a g

.. vaknade inte med några magrutot , samma gamla fläsk på magen :(

Iallafall , idag (även fast jag typ är sjuk fan :O) så taggade jag endå med jille t grönan .. Var där hela dan i det här skitvädret, fyfan .. Åkte iallafall hem sen och kom in till underbara husvärmen. Bara chill ikväll, hostan är bättre , men fortfarande ont "magen och det" när jag hostar o så , fast hostar inte lika mycket iallafall. Men fortfarande rätt mycket förskyld o så :/ lite ont i halsen ibland också ..

fattar fan inte varför jag tagga t grön just idag asså , må dålig och taggar dit i det här skitvädret , som om jag skulle bli mer frisk av det igentligen ? -.- .. haha

jag och chloe i grönan förra helgen
jag älskar dig bebo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0