kairo m jelena :) haha lifta .. haha LÄS

Först skolan som vanligt -.- sen efter skolan taggade jag sofia & jille hem till mig , sen taggade sofia hem och jag och jille tog bussen till station , kollade när bussen gick mot kairo . Var typ en halv timme kar till den skulle komma -.- så vi taggade t centrum, träffa Mandu som väntade på sandru , så kom sandra & dom tagga efter en liten stund och jag och jelena taggade ut till bussen. Väntade sjukt länge och fucking bussen kom aldrig -.- vi fick damp asså , ringde sl två gånger o jag vene vad , väntade fan en timme-.- Så vi tog bussen till där vi runby rätt nära hemköp , så skulle vi gå den där långe biten igen .. sen när vi hade gått en bit , men hade mer än halva vägen kvar typ så liftade vi :O en ung kille , såg ut som en kurd :) Vi fick åka m han så släppte han bara av oss i Kairo , skitsnäll :) Sen var vi där, chilla , åt mat som vi hade m oss :P

å sen påvägen hem så kom han förbi när vi väntade på bussen så vi fick skjuss tillbaka dit t runby och det , så tog vi bara bussen hem därifrån :P mysig dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0