bajs uppdatering -.-

dålig uppdatering IGEN , men har vart ute så mycket .. det har ju vart fint väder , och när jag väl vart hemma har jag suttit o pluggat -.- Har så sjukt mycket .. förra veckan höll jag på med en svenska sak som skulle vara klar för flera veckor sen .. ska läsa en bok och svara på frågor, hade bara läst t sida typ 80 , och skulle läsa till sida 220 typ och sen svara på nåt m tjugo frågor -.- .. och så har jag no prov/läsförhör som jag inte gjort , har ett engelska prov/läxförshör som jag inte heller gjort , och har so-läxförhör sak , och spanska prov .. omg :O ..

jaja , måste plugga nu igen -.- :( hinner kanske skriva ikväll , puss
fortsätt o kolla min blogg , så lovar jag bättre uppdatering! 

någon som saknar snön?
inte jag iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0