bloggnöeln.w

Igår var vi ju på "endagsprao" i stan hos mami. Chill , mötte upp Jille i stan , chilla runt i stan och sen kommer jag nte ihåg jag vi gjorde fan ? :O hm .. jo juste taggade ner till centrum en snabbis tror jag , träffa på lite folk ju :) Kommer inte ihåg sen ? ah skitsamma orkar bara inte tänka .

Jaja idag bara chill , slutade två för vi har nå tema vecka o sånt? Så jag och sofia taggade hem till Jille. Bara chill , sen taggade vi ner t centrum , åt i subway och sen taggade vi ner till infra , skulle sola typ men blev inget med det ? haha sen tog vi bussen tilll centrum en snabbis, Träffade på Shahin också , saknat dig hjärtat! jaja , haha sen taggade jag hem , åt lite och sen ut igen .. :)

gammal bild jag och tara ~ älskar dig sjukt mycket

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du boyfriend

2010-03-17 @ 13:57:25
Postat av: joseFIN

nej jag har inte pojkvän

2010-03-18 @ 22:32:11
URL: http://kkarelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0