svar på kommentarer!

postad av: Sofia om ~ exakt ett år sen!
du menar väl inte att bilderna över är för ett år sen :o

svar: Nej , eller asså dom svart-vita är dom bilderna som är för ett år sen :)
_______________________________________________________________________________

Postad av: anonym om ~ bilder josefin & josefine
vart har du köpt den koftan? och varför har du inte din näspiercing kvar?

svar: Vilken kofta menar du? Har en "brun" på mig och en annan bild har jag sån blå-orange-turkos färgad tröja.
Jag vene riktigt varför jag tog bort min näspiercing , gjorde den ju förra sommaren. Hade den några veckor men det blev lite infektion och så , och piercingen åkte ut när jag sov och sånt ,så det gjorde ont och hade svårt att sätta in den igen hela tiden så en dag hade jag säkert stått i minst 20min och försökt få in den och det gjorde ont och sånt , så pallade inte mer och bara lät det vara så till slut växte det igen .. Vore roligare om du kunde skriva vem du är också!

haha omg min hud ser skitkonstig ut :S menmne , vad tycker ni ? :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

jätte fin header och allt annat. rubrikstexter och allt!:D

2010-06-21 @ 00:00:31
URL: http://aalgelin.blogg.se/
Postat av: josefine

Det var skitsnyggt med näs piercing! :D <3333333333333333333

2010-06-21 @ 16:26:16
URL: http://hpj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0