så skön dag asså :)

tog bussen t station och mötte barbara & isabelle som kommit från tåget från märsta :) Sen kom sandra och brenda till stationen också och sen tog vi alla bussen t centrum , köpte dricka godis o lite så , sen taggade vi till ekebo. Var där flera timmar ,  malek butte alex och massa andra vad där också .. :)

Hahha jag skulle ju igentligen inte bada , (gillar inte visa min kropp ..) men sen när jag följde med dit ner t poolen så kommer brenda och puttar i mig , haha jag hade shorts och linne på mig så badade i det då .. haha jaja det var ändå skitskönt så :) fast inte att åka hem i blöta kläder kanske .. menmen!


Kommentarer
Postat av: babba

köpa ?

hahahah eller inte :Ö

2010-06-24 @ 23:30:02
Postat av: josefin

hahah :D

2010-06-24 @ 23:56:56
URL: http://kkarelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0