s ö n d a g

Taggade till först stan med Brenda, Chloe & Dilan :) Kollade lite snabbis bara sen tog vi bussen till grönan , träffade Jelena & Sofia där också o var med dom en stund. Sen tog jag brenda dilan o chloe bussen t centralen och sen tuben till Kista. Chill där , kolla affärer osv .. ;) Sen taggade vi en snabbis till märsta sen bara , träffade Simona & Sandra där okcså. Så var vi med några där lite bara , sen kom mami och hämtade mig :)

kom hem för inte länge sen alls , har skitont i huvudet nu .. tror jag snart bara ska sätta på en film eller nåt.

haha Brenda & Dilan i fritt fall :)
ni kommer aldrig se mig på bild för frittfall! hah

Kommentarer
Postat av: Pernilla

tack så mycket själv! men din är absolut finare!:D

2010-06-21 @ 00:34:41
URL: http://aalgelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0