muhahaha igår typ

Känns som jag bott hos tara dom senaste dagarna ;) haha skitnajs :) Hennes bror, hans flickvän och "deras" barn har ju bott hos dom några dagar nu , så det har vart mysigt o kul , dom e så snälla så!  haha omg , juan sötaste ungen asså :)

iallafall .. igår kom jag inte ihåg vad vi gjorde ? på kvällen var vi först t mig, sen kom Rawaz o hämtade oss och vi åkte hem t Tara , chill sen gick vi m Jennifer (brorsans tjej) och Juan ner t ica , köpte godis och sen gick hem, snackade massa om allt påvägen hem , hon så gullig så, sen kom vi hem chilla, Jennifer gjorde flätor i mitt hår och sen kolla jag o tara film :) och sen sov vi typ fyra på natten  .. hhöhö :)

i'm happy when i be with you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0