måndag & tisdag!

dålig uppdatering dom senaste dagarna , menmen det ska jagj ta igen! 
i måndags minna jag faktiskt inte var vi gjorde under dagen fan , vstan eller nåt `nej jag minns inte :O iallafall sen på kvällen så chilla jag chloe jazzle brenda , brendas lille bror eric och hans kompis utanför breneda bara , lyssna musik , d var skitchill o mjysigt ! :) Sen senare gick jag chloe o eric och köpte chips i statiol och sen hem t brenda så sov alla där :) 


TISDAG ; Vaknade hos brenda , sen taggade jag och chloe hem t henne en snabbis och sen mötte jazzle & brenda i station och sen taggade vi först t stan en liten stund , åt också o så. Sen taggade vvi t grönan en liten stund. Efter grönan taggade vi en stund t märsta o chilla. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0