MÅÅÅNDAG , sista veckan i skolan .. tills sommarlov!

inte uppfatrat på ett tag nu .. IGEN . Menmen iallafall , idag ar det först skola , skit chill sista veckan ju ;) Sen efter skolan taggade jag och tara hem t henne , jag gjorde nudlar mums ! medans tara fixade lite grejer o så. Sen ko jennifer hem t tara också , gjorde nudlar t henne också.

Sen gick vi t station o mötte sandra brenda & simona :) Åkte tåg , simona o brenda hoppa av i sollentuna o vi förtsatte t solariumet i karlberg :) Efter det, åkte vi hem , chill i bk , åt o så ;) Sen gick vi o träffa brenda simona denise & emelie tror jag d va , chill där o så , sen taggade jag sandra & tara och liten stund jennifer hem till sandra! skitnajs dag fan , ;)

fin bild som togs nån dag förra veckan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0