igår / torsdag

Igår vaknade ajg ju upp hos Tara , vi vaknade typ runt halv tolv. Gick upp, åt och sen taggade vi till centrum , chill , va m massa folk i centrum , orkar inte skriva vilka vi först var m och så , och vilka som tagga sen o skit .. skriver bara namnen vi var med lite olika tider e centrum o så :P Iallafall vi träffade o var med chloe, simona, elin k, katja, mandu, emelie & denise :) haha hoppas ni fattade ..

iallafall, sen lite senare åkte vi hem t Tara, dom packade o så och sen åkte jag med dom bort t arlanda eftersom mitt hjärta skulle åka t bergen .. ah kurdistan :( saknar dig redan .. Sen skjussade Rawaz hem mig :)

ååh min bebi , kom hem :(





Kommentarer
Postat av: tara

saknar dig alsklingen! alskar dig sotaste.

2010-06-18 @ 20:44:01
URL: http://ttaram.blogg.se/
Postat av: tara

saknar dig alsklingen! alskar dig sotaste.

2010-06-18 @ 20:44:01
URL: http://ttaram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0