dom senaste dagarna jag inte skrivit om! :)

Nu blir der lite snabbt om dom senaste dagarna jag inte skrev om ..

I fredags var det ju skolavslutning , så jävla skönt :) förutom att det regnade den dagen då -.- Iallafall , efter det så åkte jag med Tara o hennes mamma och moster till västerås , för Tara´s kusin hade tagit studenten. Det kom massa folk dit , vi åt god kurdisk mat :D och chillade.. sen åkte jag och tara hem med taras bror (Rebin), hans flickvän (Jennifer) och Juan , deras barn :) så jävla söt! sen sov jag hos henne den dagen

.. dagen efter (lördag) åkte vi till grönan en snabbis , och sen kom Rebin Jennifer och Juan o hämtade oss så åkte vvi med dom t kista en stund ;) sen sov jag hos Tara den natten också!
tagen idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0