TIIIIIISDAG /försov mig lite

Skolan idag bara. Råkade att försova mig imorse , haha så brorsan kom och väckte mig halv nio och dt är då vi börjar så det vra ju nte speciellt mycket. Gick upp , klädde på mig , inget smink :) och sen kom sofia och rasmus t mig , för vihade idrott så kom dom t mig och sen skulle vi t frestakyrkan och ta kort på nån skit -.- och sen fick vi tagga tillbaka.
Jaja , sen eftr skolan taggade vi bara hem t mig , haha hade kul och sen kollade vi film. Haha d ändå vi gör eller ? :S Jja a, jag råkade somna .. (ovanligt :S) Hhah och sen nu har suffan taggat hem och skulle äta , men hon kommer snart tillbaka kan jag lova er .. Haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0