SKIT NAVELPIERCING!

Får seriöst fucking flipp , åkte ner med mami till ett ställde där man kan pierca sig och frågade om jag kunde pierca naveln för då boka in tid. Menmen nänä , då är det dom där fucking jävla reglerna att man måste vara 15 år med förälldrarnas tillstånd , och det är ju fan nte ens ett år kvar .. Åhhhhh seriöst! Det är väl ändå min kropp dom gör på , det är väl ändå jag som skulle få problem , så varför bryr dom sig för .. ååååh förstår om dom e seriösa typer som bara följer reglerna som dom ska , men blir bara så jävla irreterad ! Men det ska bliii ändå när jag e 14 - innan sommarn , tänker fan nte vänta. Mamma går ändå med på att göra nån stans där man kan vara 14 , så det är bara börja leta .. Åååhååh , jävla regler.

/förlåt , men var tvungen att skriva av mig lite .

NÅGON GULLIG SOM KAN TIPSA OM ETT STÄLLE UNDER 15 ÅR ?


NÅGON GULLIG SOM KAN TIPSA OM ETT STÄLLE UNDER 15 ÅR ?



Kommentarer
Postat av: Anonym

i märsta kan typ göra;)

2010-01-25 @ 21:34:43
Postat av: Mandu

Men gumman du är ju bara tretton?! din kropp har verkligen inte växt klart, det är därför dom sätter åldersgräns. Det sa dom till mig, om man tar innan kroppen växt klart kan piercingen spricka i naveln alltså huden och magen blir helt konstig. Du har verkligen inte växt klart, vänta ett till som jag gjorde när jag var treeetton :)

2010-01-25 @ 22:43:06
Postat av: joseFIN

(t mandu) haha , jag förstår hjärtat .. MEN JAG E 14 ?! :o jaja , vart gjorde dudå ? du är ju 14 och har tagit ? :) :O <3



+ tack för tipset i märsta, vet du vart i märsta typ ? :)

2010-01-25 @ 22:54:36
URL: http://kkarelius.blogg.se/
Postat av: Mandu

Jag tog i Märsta baby, be din mamma åka dit och beställ tid sen prata med dom som tar piercingen. dt gjorde min mamma :)

2010-01-25 @ 22:56:21
Postat av: Anonym

typ i märsta centrum aså vid de leksak o godis butiken men ja e nt säker om dem har samma regel där för j tog mi piercing i finland o där e inga gränser om föräldrar säger att man får ta;)

2010-01-25 @ 22:59:00
Postat av: sandra

odenplan ;D

2010-01-25 @ 23:20:09
URL: http://ssaaandru.blogg.se/
Postat av: denise

ja tog i gamla stan, piercingstuido som heter ant and body typ.

det var as bra. och man behövde inte vara ngn speciell ålder bara man hade föräldrarnas tillstånd :)

2010-01-27 @ 17:19:25
Postat av: denise

2010-01-27 @ 22:29:53
URL: http://ddessies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0