INATT '(NYÅR)

Tänkte berätta lite om nyår igår/natt :) Det började ju med att familjerna kom och det var chill, var bara hemma då och åt och sånt ? Haha ja , sen kom Sofia och va med mig och Jonnisen  , chill först. Sen tagga vi ut en stund innan tolvslaget och var med Jacob. Sen lite efter tolvslaget gick vi hem, va hemma en liten stund och sen tagga vi ut och trffade Pop, Somsak & en annan kille som njag inte kommer ihåg vad han heter.  Var med dom ute nå timme/timmar typ och sen visste vi inte vad vi skulle göra, så då smällde vi lite småraketer :) & sen gick vi hem så vi var väl hemma runt halv fyra tiden. Chill sen bara , dansa dansmatta (?) haha och sen runt fem - halv sex tiden tror jag så kollade vi på film , men jag somnade väl när det gått typ 10 min :$


min nyårs-outfit , haha :)
*
Jag & Jonna :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0