FYFAAAAN

vaaaad jag har saknat & saaaknar min lilla tös :) Vet nte hur många gånger ärligt som jag tänkt att skriva i bloggen att hon e borta på semester , och den dan hon åkte och att jag sakna henna och sånt ni vet. Sånt inlägg, men varje gång glömmer jag och tänker "nästa gång" , men hinner aldrig typ , eller kanske orkar(?)

Men idag bara kände jag mig tvungen eftersom det var idag hon kom hem , sååååå sjukt jävla glad. Hon har ju vart i Egypten typ två veckor ? jag träffade ju hon dan innan julafton , så åkte hon på söndagen & julafton var ju fredagen. Haha jaja , skitsammm , är bara så glad att hon nu äntligen är hemma , men måste vänta till imorn då d skola då jag kommeer springa och ge henne en bamsekram ;) seriöst , har fan nte sett henne på två fucking veeeeckor :O vet fan nte vad jag ska skriva , men gosh vad jag saknar dig mitt lilla busfrö :) AND I LOOOOVE U BLOODSISTER (!!!)

älskar & har alltid älskat den här bilden!
~ minnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0