förlåt för dålig update !

Före första tack för kommentarerna om ni som sa att ni älskade min blogg osv .. skitugulliga :D juste + förlåt för sån dålig uppdatering !

Först och främst , förlåt för dålig uppdatering! Har faktiskt nästan nte suttit någnoting vid datan under helgen , typ bara lyssnat musik o så. I fredags sov sofia hos mig och på dan var vi bara i centrum typ. På kvällen taggade vi ut en stund , träffade Peter & Denna fsktiskt. Skitlänge sen ju. Sen igår (lördag) så åkte jag och Sofia till Kista på kvällen , skitmysigt ju :) Trallade runt och sen kollade vi på bio :) Sen åkte vi hem till Sofia på kvällen och sov där , mysmys :)

Sen idag rätt tidigt tagga jag hem , träffade tara & sen skulle vi typ träffat Kim & Chilz men ingenting med m det -.- Istället kom sofia och vi var bara hemma , kolla film och chilla :) Sen tagga sofia hem lite senare , och sen åt tarutt här och sen skjussa vi hem henne :) Sen när jag kom hem tagga jag ut & träffade Peter & Denna en snabbis! :)

~ haha alltid lika söta


Kommentarer
Postat av: ida

din blogg är bättre än paulinas, kenzas, fokis & allas :) älskar den helt enkelt ;D läser den vaaaaaarje dag .. keep going ;)

2010-01-18 @ 16:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0