DÅLIG UPPDATE

Skitdålig uppdatering jag vet ;o Menmen .. har faktiskt inte suttit någointing med datan , eftrsom då skulle jag ändp slänga in ett inlägg så har faktiskt inte ens suttit vid datan på länge :o Jaja , skit samma i det nu :)
"Dagarna" har jag iallafall bara tillbringat med sofia nog :) Den där dagen vi skulle träffa shahin , gjorde vi det inte. För han hade gäster och grejer .. Istället kollade jag och sofia på en skräckfilm , som var sjukt jävla läskkig asså :O Fyfan .. haha jaja , sen sov hon hos mig :)

Sen igår åkte vi och solade & blev bruna.  skitskön. Semn åkte vi hem , bara chilla .. man orkar ju knappt gå ut när det e så jävla kallt .. Jaja , sen skulle vi kanske åkt och träffa Felipe i söder , han jag var tsm med förut om vi hann , för han hade cup. Men han kom inte hem förns rätt sent så vi hann inte ..  så vi var hemma och kollade på Karate kid , najs :) Sen kollade vi Harry Potter 5 ;P  


Vi köpte även en sån "kräm" man kan smörja in sig med efter så typ färgen håller längre och skit .. 20:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0