-

orkade inte skriva någonting igår för visste bara då att jag skulle gå och lägga mig senare och var jätte trött desutom .. Gjorde nog nte mycket speciellt igår , var ju och simmade/badade m sofia , sen så kvällen pluggade jag till matte provet idag -.- Det gick väl sådär, men bra än dåligt tror jag iallafall ..

Efter skolan taggade jag och sofia hem till mig , gjorde nte speciellt mycket kollade på paradise hotel avsnitt på datan (?) haha , sofia somnade :D Sen så har jag nästan bara varit inne - gick ut en stund nu på kvällen och träffa Dennis en liten stund bara. Ska nog snart sova tror jag , var så skönt och vakna imorsse och känna mig hyffsat utvilad iallafall! haha ..
resultatet på färgningen ! Blev rätt nöjd faktiskt, nte så stor skillnad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0