angående naveln ..


är skitglad just nu! Mamma har ringt och snackat med en tjej som piercar utanför åkersberga under 15 år så nu har mami beställt tid till onsdag nästa vecka! Har ju gått och väntat på det och vi har tänk på det länge väldigt länge nu men det är väl bara jag som väntat på att bli smalare .. Haha så har gjort "situps" och sånt - som faktiskt "hjälpt" , hah men nöjer mig nu .. så snart händer det ! är så glad så ;)

Någon som piercat innan som vet om det gör ont osv ..? 
Får man ha bedövnings plåster och isånafall hjälper det ?
Ungefär hur lång tid efter kommer man ha ont innan det typ läkt helt ?

(tacksam för svar ;p)



Kommentarer
Postat av: Anonym

det gör absolut inte ont, oftast är det en inbillning om att det gör ont efter man tagit.

& om man ska ha det så ska man ha det en timme innan eller två, jag hade det första gången inte andra ,min åkte ut efter natten så var noga och sätt på ringen hårt. och nej det är ingen skillnad.

det gör ju lite ont om man inbillar sig, och om man rör den såklart och om man inte tvättar den som man ska, för naveln är viktigast att hålla ren när man tagit, ungeför tre till fyra veckor

2010-01-28 @ 17:17:36
Postat av: joseFIN

Tacktack !

2010-01-28 @ 19:57:54
URL: http://kkarelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0