TAAAAGIT NAVELPIERCING

Det blev ju ändrat osv .. så jag fick ny tid till idag för att pierca naveln ! Så idag typ runt halv sju hände det , haha sofia filmade det , så om jag kan kanske jag kan lägga in den på bloggen , nån som kan hjälpa mig ? :$ Hade tagit bedövningsplåster så det kändes kanappt, är så nööööööjd så!

Irreterande bara att jag nte kan se den nu , eftersom det e plåster på som måste vara på. Så har inte nå bild på den , men d kommer :) Får ta bort plåster imorn , men måste sätta dit ett nytt. Så ska man typ göra det i tre dagar , sen slipper jag plåstrerna iallafall! :)


bedövningsplåstret är nått jag tipsar om du ska pierca! :)

~ sånt plåster jag har på nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0