söndagen

Orkade nte skriva nåt igårkväll , så får bli nu istället.

Jaja, igår var jag först i täby centrum , kolla runt lite åt sushi! och shoppade - bilder kommer nog imorgon på grejerna hinner nte lägga upp dom nu! Sen efter det taggade jag och sofia hem till brenda. Sen taggade Sofia hem men ajg och brenda mötte Jazzle. Sen åkte vi till Kista. Gick runt där lite , köpte ett par enkla tights. Sen skulle vi tyP möta/träffa shaho , sandra, domme, typ katja och vilka det var som hade kollat bio. Eller vi skulle träffa dom efter bion , men var tvungen att ta bussen som kom halv tio hem , så jag åkte lite innan. Jaja ,sen gjorde jag väl nte mycket speciellt på kvällen ..

~ saknar .. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0