SÖNDAG & MÅNDAG

Igår söndag åkte vi (jag sofia & jille) in till stan och kollade runt fick tyvär nte med mig eftersom jag ändå nte hade nå pengar kvar på kosrtet , men fick pengar och äta så det gjorde vi ;) Chill asso , kollade på snygga jackor också! Chill bara , vääärsta förseningarna på tåget när vi skulle hem , asso fick fan vänta nästan en timme ! omg .. jävla snö . Kom hem runt nio tiden typ om jag minns rätt .. nån stans vid den tiden iallafall (?)

Jaja , idag måndag inget speciellt typ. Skola som vanligt sen var jag med sofia och jelena (Jille asså). Chill bara , sen åkte vi och tränade nu på kvällen , skitskönt :)

haha bjuder på en snygg bild på mig från helgen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0