orkade ..


verkligen innte uppdatera nåt igår kväll så får väl bli lite nu istället ..

Iallafall - igår var det först skolan då ? började typ 09.40 för hade ingen idrott , så bara chill på morgonen asså sjukt skönt! Gick runt och lyssnade på ääälskade musik hela morgonen och dansa och allt vad jag nu gjorde - looove music (!!!) jaja , sen tagga jag till skolan :) Efter skolan taggade jag asya jille & chloe hem t mig , sen tog vi bussen ner t centrum , chill där bara. Sen taggade jag och jille hem till mig , där vi var hela kvällen tills jag följde henne till bussen då hon skulle hem :)

sofia & jag - love u baby

lovelovelovelovelove

elin h´s tatuering - skitfin !

haha , hemkunskapen (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0