hemmmmmma

Orkade inte blogga igår - hade så jävla ont i magen och huvuduet .. Menmen , gjorde nte mycket igår så :) Låg i soffan och chilla typ!

Vaknade tidigt idag, tänkte ju gå till skolan -.- även fast det var igår som jag hade ont som mest. Hade även skitont i magen när jag vaknade , men för sofias skull så pallade jag mig upp .. Haha iallafall - sen trallade vi iväg till skolan och sen på lunchrasten taggade vi hem hit där vi är nu hemma hos mig , åt och nu bloggar vi! ;) Måste rätt snart gå tillbaka t skolan -.- men har iallafall bara två lektioner kvar , NO & Hemkunskap så det lär vi klara av!

Jag älskar dig sjukt jävla mycket bästis!
~ släpper dig aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0