lördag kväll/natt - söndag

Igår åkte jag och Chloe och träffade Brenda en stund , vi träffade på Dilan & Esme också. Vi alla va ett tag, sen taggade Brenda tillbaka till och fira julafton med sina släktningar, eftersom dom firar den 25e. Sen åkte jag och Chloe hem till Poria kolla film o så, Habib kom dit en stund sen. Chillade bara sen taggade vi hem senare på kvällen. Haha juste vi hjälpte en typ 20årig tjej som va full också i sollentuna Va hemma runt halv två typ hos Chloe .Lagade mat, drog ut en stor madrass t vardagsrummet med täcke och allt. Låg drack cola , åt choklad lyssna musik o snacka ända tills klockan åtta på morgonen! Då bestämde vi oss för sova , jag skulle liksom upp klockan elva igen för mamma skulle hämta mig för vi skulle iväg o grejer..

kom hem hann äta lite snabbt bara sen fick jag, bror o morbror skjuss in till stan , gick runt kolla lite snabbt åkte till globen centrum kolla runt köpte lite kläder, åt och sen gick vi kolla hockey match dif-skellefteå aik som min morbror hade beställt biljetter till. Sen efter det åkte hem bara, är skittrött ska gå lägga mig kolla film nu bara.

ÄÄÄLSKA REA, kunde nte stå imot va tvungen köpa. Mina pengar jag hade med mig = slut. Men har kvar lite här hemma , till mer rea. Blev galen, kollade överallt det stod rea överallt shiiit!!

ett par tights m pärlor typ 249:- sen 50%, ett par tights-jeans i blank svart hög midja 299:- sen 50% & och sen köpte Tommy min morbror ett par mjukisar till mig!

sen köpte en mjukisdress 149:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0