K U L T U R VÄSBY

orkar inte skriva vad som hänt i veckan, säger bara i torsdags var jag o några vid kista gumnasium o kollade. Jag går ju i 8an så behöver ju inte välja nu, men om jag skulle få göra så skulle jag nog ändå inte välja det, ingen linje där jag skulle vilja gå på eller så.

Iallafall.. igår fredag var det först skola. Efter skolan va jag hemma fixade mig och sånt sen åkte hem till Tara lite så gick vi ner till station mötte några och tagga sen till kultur. Där det var konsert! Höjdpunkten var ju när labyrint kom i slutet , bästa! Men det var ju inte bara dom , dom här kom också G-punkten, syster sol, twang system... Efter det tagga jag och chloe till BK och sen gick hem t chloe där jag sov.


labyrint - Kärleken

labyrint - Trakterna

G-punkten - När jag var liten


I-smile ~ Slag från hjärtat - Ge och få



Twang System - Success


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0